Välkommen hit till min blogg -

tisdag 10 juni 2008

Yabadabadooooo

Nu har vi styrelsemöte.. med fotoklubben.. ja det är ju egentligen husse som har det men jag och matte sitter o tjuvlyssnar.. ja matte sitter o jag springer mest runt.. så försvinner jag en stund så är det nåt spännande på gång..

sååå kul det var när alla kom.... 4 stycken.. wow.. en visste inte riktigt hur han skulle klappa mej eftersom jag bet honom i fingrarna.. busiga jag...

sen ska vi fika oxå... massor av gott pålägg o mattes nybakade bullar.. jag har provsmakat brödet... gottit värre ...

annars har jag o matte bara tagit det lugnt o plockat lite här o där...  det har varit lite kass väder.. det blåser som bara den.. men nu i eftermiddag så har solen kommit fram.. mysigt.. o matte verkar ha piggnat till när solen kom.. tänk.. jag misstänker att hon är allergisk mot oväder.. får ont i huvudet när det regnar.. haha.. vad tyder det på?? att hon ska ha keps på när solen skiner o fåglarna är ute?? med texten .. aktas för hackspettar........ eller nåt liknande.. 

hon får väl ta ett paraply.. för dom har tydligen lovat regn i morron... o då är hon megatradig... men det är ju egentligen helt ok.. för vara ute i regn.. är det egentligen så himla roligt???

nu ska jag fortsätta tjuvlyssna på mötet... o i alla fall hålla mej vaken så jag inte missar fikat....

vi hörs.....

Er Mysbusige vän Coky

Inga kommentarer: