Välkommen hit till min blogg -

söndag 8 juni 2008

Helgens foto

Här kommer lite av helgens foto....
vissa firade verkligen sveriges nationaldag.... blått o ..... gult.........


Vi var på marknad i fredags ju... o här är jag med mitt lagom stora tuggeben.. Matte tror att det ska räcka hela sommaren.... men vänta bara tills jag får riktigt tag med tänderna.. då så..........


här kommer en bild med mej på .. med en keps.. visst är jag fiiiiin... jag kände mej megacool när jag satt där i bilen på Sveriges nationaldag med en riktig stockholmskeps på huvudet...



Denna bjässen träffade jag idag.. han är ungefär ... min systerson.... hmmmm.. han är rottis-schäfer... han heter King o han o Linda bor ihopa... Linda är ju min männisyrra ... King är jättestor o jättefin.. men .. vi är ju killar bägge två så vårt första möde blev inte så jättebra.. jag skällde till o då ville han kolla närmre på mej men då blev ju min matte helt hispig.... så jag fick sätta mej i bilen igen när matte o husse hälsade på king.. jaja.. vi kommer nog snart träffas igen o då måste vi ha tålamod bägge två...
men visst är han grann..... tillomed matte vågade kela lite med honom... när hon gjorde det så ropade jag till henne.. akta han bits.. då blev matte lite rädd om fingrarna o King väste snorvalp... åt mej...
nu har jag inte tid o skriva mer för vi ska äta söndagsmiddag nu... Pizza... jag gillar pizza... brukar få smaka lite av brödet... men idag tänkte jag faktiskt försöka få lite skinka oxå... jag föreslog faktiskt att jag o matte kunde dela en pizza för hon äter ändå inte en hel.. men dom bara glodde på mej o skakade på huvudet.. hade jag varit hos Jonnas matte så hade jag fått .. det vet jag...
kram på er alla...
vi hörs!!!!

Inga kommentarer: