Välkommen hit till min blogg -

måndag 23 juni 2008

Filip

Filip är Sagas människobror.. han är snäll.. kelade med mej när jag var hos dom.. men det var för nån månad sedan, när jag var liten......... Nu är Filip i Amerikat... o jag har funderat mycket över just Amerikat.....

i amerikat måste det finnas massor av katter att jaga... stora o små.. Matte sa att det säkert finns Puma där.. stora,.. jättestora svarta katter.. ni har väl sett Djungelboken??? jaja.. det har inte jag men matte har ju berättat en del.. eller.. det var kanske Robin hood hon berättade om..

I allafall så finns där säkert katter.. jag har sett det själv på Djurpolisen på Animal Planet på TV .. matte o husse har ofta den kanalen på när dom ska sova.. o då ligger jag ibland o kollar.. har ni sett det programmet nångång?? halleda va mycket djur vissa samlar på sej så många att dom inte hittar sin dammsugare..

ja nu var det egentligen inte tv-program jag skulle prata om..  utan det var om Filip... Sagas människobror.. han är tröskare.. o lastbilschaffis.. o bor i husvagn.. jo jag har sett det.. på bilder.. o wow människotikar i 20 års åldern!!!! va snygg han var.. sobränd o .. ja han såg nästan ut som Luke i Mc Cahan... en riktig cow boysare!! Saga är stolt över honom.. jag har ingan människobror.. bara människosystrar... men jag är stolt över dom i allfall..  det ska man vara.. varför fösrstår jag egentligen inte.. men.. jaja..

men jag har på sätt o vis en människobror.. det har jag.. jag kan ju nästan räkna Niclas till det fast han är min svåger.. hmm.. inte tänkt på det tidigare... JIPPI !!!!!!!!!!! ... jag har fått en bror..

nu ska jag lägga mej o försöka smälta detta.. ja jag ska smälta min enorma frukost oxå...

ha en härlig dag o hoppas att det inte regnar på er..

kram o slick från eder trogne vän Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: