Välkommen hit till min blogg -

onsdag 25 juni 2008

Sparbössa???


Ja här ser ni min sparbössa.. 10 tänder har jag stoppat undan.. jaja.. matte o husse har gjort det.. igår kväll var husse på mej o ryckte o slet i en tand.. den satt i säkert ... en fjärdedels tråd... men jag hade faktiskt velat se hur länge den skulle gå o tugga med.. nu jobbar jag på att mina huggtänder.. dom i hörnen fram ska trilla av.. det börjar komma nya intill dom.. häftigt..
Det var rätt många tänder jag tappade i går.. kanske inte ska äta så mycket hårda godisar.. eller tugga så mycket på matte.. hon är attan så seg matte..
I går så bara latade vi oss matte o jag.. det var en sån dag.. idag ser det ut att bli fint väder så idag har jag tänkt.. göra... ingen ting alls... ligga ute o sola kanske.. bara sega om kring... kanske jag ska busa lite extra med matte för hon ser lite tråkig ut idag... hmm som vanligt.. kanske jag ska ta o burra upp håret på henne eller tvätta genom öronen.. slicka fötterna på henne så hon kiknar av skratt..
ja först ska jag drömma lite om vad jag ska göra när tandfen kommer..... åhh va jag längtar dit...
kram o slick
Coky den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: