Välkommen hit till min blogg -

söndag 29 juni 2008

Hård helg - minus 3 tänder

I fredags så såg jag ut så här på förmiddagen... jag o matte hade lite mys i soffan.. o hon lyckades få in en härlig bild av mina bissingar.. titta på dom vassa hörntänderna...





här kommer en bättre bild på dom.-... men då har dom på eftermiddagen ramlat ut..
jag lyckades bli av med ytterligare en hörntand.. en av dom däruppe.. men se den hittade inte matte fast hon satte halva styrkan på campingen i arbete.. för att leta efter min tand.. hon kan vara omtänksam ibland matte.. hon har gett sej den på att bevisa att tandfen visst finns.. och det var en tant på campingen som oxå sa att jag skulle lägga tänderna i ett gals för då kom tandfen.. Jonnas husse sa att man fick en guldtia.. förr.... numera en selma.. men.. vad ska jag med en tant till i familjen till??!! tar hellre en guldtia..
jag är jättefin i pälsen!! har varit ute o gått i regnet.. o gissa om matte var irriterad!! jag höll på o riva tältet sa hon .. vi satt o myste lite hon o jag.. ja mest hon för jag fick bara ett par ostbollar sen somnade jag.. o när jag vaknade så hade hon vräkt i sej rubbet.. tillomed slickat påsen!! på insidan... hon är stört omöjlig den dära matte..... Jonnas matte håller med mej.. o hon kommer alltid med godbitar till mej.. fast i morse så fick fåglarna smulor innan hon gav mej frukost fast jag satt o såg så söt ut som jag kunde...
matte o husse åt ingen frukost vad jag märkte.. jo matte tog en banan... o jag fick smaka.. gott faktiskt fast man inte är en apa..
men när vi kom hem så var dom hungriga så husse åkte handlade nåt o äta o jag fick oxå.. jag fick av mattes potatismos.. o hemmagjorda köttbullar till det.. sedan däckade jag o husse i soffan så mätta o trötta vi blev..
nu ska jag vila vidare.. få skriva mer i morron...... är helt uttröttad efter helgen... har haft mycket att nosa på..
haj o godbaj leverpastaj
Coky den bloggande cockerpoo'n




Eder trogne vän..... (ni trodde att jag skulle glömma det va???)

Inga kommentarer: