Välkommen hit till min blogg -

måndag 30 juni 2008

Duktig kille

idag när matte gick ner i duschen så gömde jag mej för henne när honkom upp..... hon letade o letade .. o jag låg helt tyst inne på matrumsmattan.. när hon tillslut glodde in hit så höll jag på att spricka av skratt...

nu har vi precis ätit frukost.. och jag .. jag COKY fick faktiskt smaka mattes frukost.. jag fick 3 hela tuggor .. ja nu syftar jag på pyttesmå musatuggor.. men ändå.. av hennes kalvsylta.. det var gott.. fast inte så gott som leverpastej..

jag misstänker att matte fjäskar för mej... hon bjuder alllt möjligt gott på mej... potatismos i går o kalvsylta idag på morgonen.. jag undrar vart hon vill komma...

idag ska vi bara vila ut efter helgen.. visst är det konstigt att man är sååå trött på måndagarna??!!

nu ska jag fortsätta tugga på mitt tuggeben, jag måste försöka få ut den sista hörntanden ....... skriver kanske mer senare idag..

slick på nosen...

Coky Eder busige vän..

den bloggande cokerpoo'n

Inga kommentarer: