Välkommen hit till min blogg -

måndag 16 juni 2008

Lat Matte??

Hejsan

nu har jag varit ute med matte en sväng.. hon tyckte att jag var jobbig att ha inne..  hmm.. vad kan hon ha menat med det??!! jag lekte ju bara lite.. jaja.. så då trodde hon att jag ville gå ut..  ja vi gickut på gräsmattan.. o vad gör hon där??!! jo sätter fast jättelånga spårlinan på mej.. en brandgul lång lina.. o sedan.. vet ni vad hon sedan gör.. kastar iväg en boll.. en gammal trasig boll med HÅL i.. många hål.. ja ok.. det är ju faktiskt lättare för mej att tugga på den då.. men inte fick jag tugga inte.. nä .. hon förväntade sej att jag skulle hämta bollen åt henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snacka om lathet.. jag menar.. kastar hon iväg den så får  hon väl själv hämta den???

o det var inte bara en gång hon kastade.. det var gång på gång.. och sedan tog hon den ifrån mej o .. ja hon var heltokig..det värsta var att det var rätt roligt.. så rätt somdet var så sprang jag av bara farten när hon kastade..

nu är jag sååå trött att jag ska gå o lägga mej..

jag skriver kanske senare om jag hinner.. har lite att göra idag.. med att vila o busa....

kram o slick från Eder Evigt  Busande Coky.. den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: