Välkommen hit till min blogg -

söndag 15 juni 2008

Vilken helg !!!!!!!!!!!!!


Fotboll varje kväll.. jag börjar bli hes i halsen.. husse är ju rolig rätt som det är så rusar han upp med händerna i vädret o vrålar JAAAAAA....
själv ligger jag fint framför tv.n med min flagga o trallar.. "heja sverige".. jag har sett dom göra så förstår ni.... när det är final så ska jag kanske få en tunna med popcorn sa matte.. sånt har jag oxå sett på tv.. men men.. det blir väl med det som med att tandfen skulle komma.. jag har snart tappat alla mina tänder o matte säger.. snart vännen lille.. tappa du dom dära vassa hörntänderna du biter mej med så ska du se att tandfen kommer.... jaja.. sedan ska jag väl tro på tomten oxå????!!
Matte ligger oxå fint o kollar fotboll.... hmm.. men hon låter på annat sätt.. hon snarkar.. hmm igen... tror inte att hon är det minsta intresserad av fotbollen.. bara av ostbollarna husse mutar henne med.. men jag hörde att husse sa att hon gärna fick lägga sej tidigt i kväll.... så skulle han ta hand om mej.. hmm.. jaja.. ny match på gång antar jag.. men.. att använda mej som svepskäl??!!
idag har jag varit några timmar hos Zazza o Niclas.. rackarns va roligt vi hade.. ibland har jag svårt o hänga med Zazzas tempo.... hon har blivit snabb.. tror att hon tränar när jag inte träffar henne... Niclas är lugnare o ha o göra med.. han är snäll.....
idag har jag fått ett fästinghalsband.. en sånt från apoteket.. för matte gillade inte att jag fick två fästingar fast jag hade bärnstenshalsbandet på mej.. men jag vet nog vad hon är ute efter.. jepp just det.. bärnstenarna.. hon ska väl göra nåt snyggt åt sej själv antar jag.. hon har precis gjort färdigt ett armband till Sagas matte... Så hallå.. ni kan komma o hämta det när ni vill... det ligger på köksbordet!!! jag har sett det o det blev helt ok...
nu ska jag vila mej lite innan det är fotboll på tv....
kram o slick på nosen åt er alla.....

Coky den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: