Välkommen hit till min blogg -

fredag 27 juni 2008

Kickboxning

Ja jag funderar på att utveckla mina talanger i just kickboxning.. jag är ju urbra i det.. fick nästan Niclas att blöda näsblod i går o Zazza blödde från läppen.. vi råkade under en match slå ihopa..

hur det gick för mej??!! bra naturligtvis.. inte en enda tand utslagen.. men jag jobbar vidare på dom..

men.. nu är det inte så roligt länge.. Zazza pratade om nåt i går.. om Tandfen!!! hon påstod att tandfen inte fanns!!! men jag tror henne inte..jag hoppas i alla fall fortfarande varför ska man annars tappa sina tänder för???

VET NI VAD????? mina hörntänder börja lossna... av sej själv.. ja nästan i allafall.. jag tuggar ju som en galning på både matte o tuggben..

o när jag lägger dom i ett glas med vatten på kvällen o glaset är fullt av pengar på morronen.. det om något ska väl bevisa för Zazza att tandfen finns??!!

i kväll ska jag träffa jonna.. o Lotti o  alla dom andra hundarna.. det ska bli kul.. jag funderar på o be matte köpa ostbågar så kan jag o jonna mysa nån kväll.. om hon vill.. mysa o äta ostbågar.. jag gillar ostbågar.. dom e coola o tugga på...

nu ska jag tugga lite mer o se om inte jag kan få loss hörntänderna....

kram o slick på nosarna...

Er tuffe polare... Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: