Välkommen hit till min blogg -

fredag 13 juni 2008

Vilken överraskning

Tjabba tjena hallå.. vilken överaskning jag fick idag på förmiddagen.. Matte sa att Sagas matte skulle komma inom en sväng.. o gissa vem som var med!!?? jepp Saga.. jag skuttade av glädje!!


Sagas matte hade med lite fika åt oss... man kan ju inte tro att dom är systar min matte o hon.. för matte har aldrig godsaker i sina fickor....


och sitter man riktigt fint så får man goda grejor.. vi är bra på det både jag o Saga... vi hade jätteroligt.. tänk att saga kom o hälsade på hos mej bara sådär...

jag tyckte hon var lite tufsig i pälsen så jag var tvungen o fixa till henne lite.. sedan låg vi o mös på min dyna ett tag... åhh va go hon är...

ni skulle sett Mysan.. hon kom uppför trappan till uteplatsen o stod o glodde... trodde väl hon ätit jäst kattmat.. o såg dubbelt.. sedan gled hon sakta iväg...
igår sov jag nästan hela dagen.. var rätt trött.. o gissa vad jag ska göra en stund snart.. just det sova... är helt slut... men jisses va kul vi hade jag o Saga.. Matte jagade oss med kameran...
ni kan jämföra fotot längst upp här i min blogg.... det är jag o Saga på den bilden... man kan ju lugnt säga att jag har vuxit till mej rätt bra...
nu ska jag sova..... ha en härlig.... fredagen den 13.... hmmm.....
Eder trogne vän Coky den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaklar vad det vaxer!! Ser ju knappt vem som ar vem =) Halsn Filip