Välkommen hit till min blogg -

tisdag 17 juni 2008

good afternooooon

det är engelska.. ungefär...

jag tränar för jag o matte ska få en gäst.. från Landskrona... matte säger att dom pratar svenska där oxå.. men jag vågar inte chansa... hon som kommer är Luddes matte.. ja Ludde har ju skrivit i min gästis.. där finns massor av katter hemma hos dom o jag ser fram emot att sniffa lite...

vi hade faktiskt en gäst för en liten stund sedan oxå.. det var Sigge som kom över för att visa att han var ok.. han blev överfallen av Tyson, rottisen här på gatan i går.. jag hörde hur Sigge skrek.. så jag skällde..  vi ska träffas nån dag sedan när sigge mår bra igen...

vi har gått en lång runda jag o matte.. hon börjar bli rätt haj på o fatta vad jag menar nu.. jag behövde bara tjata på henne en stund idag.. snart fattar hon kanske direkt när jag säger till första gången..

jag skriver mer sen om jag hinner.. nu ska vi duka...

hej o godbaj .. leverpastaj...

Coky eder trogne vän.. den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: