Välkommen hit till min blogg -

fredag 13 juni 2008

Nyhet...

ja.. jag har en liten nyhet... jag har lyckats komma på hur man lägger ut filmerna som Matte tar på mej.... titta i högerkanten "Coky's filmvisning"

 

nu har matte börjat med nya grejor oxå.. o det var nåt jag gillade... tandborstning.. vilken härlig känsla i munnen... först hade hon en röd tandborste som var avsedd för djur.. men den gillade hon inte.. sa att det tappade borst.. o in i badrumsskåpet o röjde.. och kom med en jättefin grön tandborste.. jag trodde först det var hennes egen.. men hon berättade att hon trodde att den var Zazzas.. jaja.. hon brukar ju se ren ut i munnen så jag sa ok.. o wow va härligt!! det var nån gummibit bland stråna på borsten.. det masserade mysigt i en kliande valpamun... o det fanns en liten smak av.. tandkräm oxå.. men det var gott....

ikväll ska vi bara mysa.. först ska vi kolla när killen snett mitt emot .. han tar studenten idag o vi ska spana när dom kommer hem...

nu ska jag ut o lägga mej på uteplatsen o spana...

hej o ivej leverpastej

Er flitigt skrivande polare.. Coky den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: