Välkommen hit till min blogg -

onsdag 31 december 2008

superkul


Foto: Figo o Miros Matte

i går kväll var vi hemma hos Figo o Miro... Figo gick undan som vanligt med Miro han var det fullt ös i ... jisses att det kan få plats med så mycket energi i en så liten jycke??!!
kolla på bilden .. det är när vi leker lejontämjning.. Här är figo lejon o jag försöker få fason på honom.. vi var ute på gräsmattan oxå en sväng.. jisses kompisar så ettrig han var.. helskön kille..





här är det jag som är lejonet.. kolla va jag ryter till...



Figo blev helt slut av att bara titta på oss.. den Fegisen satt hellre med vid bordet o drack öl.. hmm... sett reklamen om fyllehundar på tv???!!!

men dom hade ingen mat i skålarna.. han är ett riktigt matvrak den lille busen hade slukat rubbet... när vi kom hem så stupade jag nästan på tröskeln.. jag var helt slut..
jisses vilken kväll...
matte mumlade nåt om att D.A.P skulle vara lugnande??!! cheeeeezes...... man får ju energi av det..

nu måste jag vila så jag kan fira nyår i kväll..
ta det lugnt o smäll inte för mycket tänk på rädda djur.. o på hur mycket pengar som försvinner... raketer o smällare är jättefarliga... hittar ni nån så plocka inte upp den o lyft helst inte på benet mot den heller .. för då kan man bli kastrerad i förtid.. hmm.. skrämmande va??!!

GOTT NYTT ÅR på er alla som tittar in i min blogg

haj o gobaj leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: