Välkommen hit till min blogg -

onsdag 3 december 2008

Jag - snygging!!!!

i går var jag med matte nere i duschen.. o vi blev så fina i pälsen så... ja jag tycker att matte har lite tunn päls på kroppen.. men det är väl som nakenhundarna.. dom kan ju alltid ha kläder på sej... men matte tog rätt lång tid på sej med schamponeringen ... så när hon sträckte sej efter duschen så promenerade jag i väg till mina handdukar.. med matte väsande bakom mej.. kom hit..... du är inte klar... nääääää... näää.. gör det inte....... o då gjorde jag det ändå för att reta henne lite.. jag riste mej så skummet det yrde.. coooolt. jag kan göra snö själv....

jaja.. sedan gick jag in i duschen igen så vi fick skölja av resten av skummet.. man måste göra så sa matte för annars kan det börja klia o man kan få utslag.. jaja... skönt var det i allafall.. sedan gick jag o torkade mej på mina handdukar.. jag har en hel hög med badlakan... mysigt o sno runt i när man är dyvåt... så var det mattes tur.. o det gick ju rätt snabbt... sedan fick vi dra bort lite vatten som hamnat där det inte skulle vara.. ähh sa matte.. det torkar väl nån gång.. sedan gick vi .. ja jag rusade.. upp.. matte till soffan o jag....... MOT sängen.. matte skrek efter mej men jag låtsades som om jag hade vatten i öronen.. när jag kom ner en stund senare så sa matte.. du .. jag hoppas att det inte var i min säng du ruggade upp pälsen.. nu är jag så lockig o fin.. ska ju till frissan i morron..

nu ska jag vila lite..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: