Välkommen hit till min blogg -

lördag 6 december 2008

Lördag - sovmorron

härligt med helger.. speciellt närman tittar ut genom fönstret o ser att det ... regnar... som vanligt... då är det bara till att somna om,. man behöver inte hålla koll på när husse ska upp... men idag ville han ändå gå upp lite över 8.. skulle spela innebandy sa han.. jaja.. leka med dom andra killarna.. men JAG DÅ??? jag kanske oxå vill vara med. men.. nänä. det är bara när jag är med inne på brandstationen som jag får leka med dom andra killarna.. dom är coola... vi har rätt roligt när jag hälsar på dom.. en del av dom luktar hund.. o nån luktar.. hmm rök... tja. är dom brandmän så är dom...

jag tror att jag skulle passa som mascot i en brandbil...  kunde ju hjälpa husse o peka... cooolt..

idag ska jag nog göra så lite som möjligt.. kanske jaga nån katt när inte husse är hemma för han blir så arg när han ser att jag gör det.. han skäller på mej.. men jag kan inte hjälpa att jag jagar dom.. det liksom sprätter i alla mina ben.. o benen rör sej helt själv.. jag kan inte hindra dom...

idag ska Loke åka till min Jonna.. o han ska sova över där... det känns lite orättvist.. hon är ju min.. men.. han är ju kastrerad så jag kan vara lugn... valpar kan det ju inte bli i allafall...

nu ska jag vila lite o sedan jaga lite katt innan husse kommer hem..

haj o gobaj leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: