Välkommen hit till min blogg -

tisdag 23 december 2008

TOMTEN



tomten har redan varit här.. åhhhh... o jag fick faktiskt öppna paketet redan i dag... åhh va glad jag blev..
titta vad jag fick!!! det är från kungliga huvudstaden.. från Änglamora med familj.. jättejättetack snälla hela familjen änglamora!!! jag har börjat tugga lite på ett av tuggebenen.. jisses.. dom vet vad en jycke som jag gillar!!
tack än en gång snälla ni..
massor av kramar o slickar
coky
den lycklige bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Där ser du ju,tomten finns. Han bor i berget mitt emot oss. Både Therese och Jonas har sett honom i berget med sin lykta......säkert. Det var ju därför vi visstee vad du gillade bäst...Buskram Änglamor.
Du be matte att köpa öronproppar åt dig till Nyår. Varför??? Det märker du tro mig. D.S.