Välkommen hit till min blogg -

fredag 5 december 2008

Det var härligt



att bli av med lite av pälsen menar jag... jag känner mej mer vårdad på nåt sätt.. välvårdad... ja matte brukar ju fila på pälsen lite då o då.. men det är ändå lite annorlunda närman går till frissan.. men jisses va läskigt det var när matte satte mej på bordet.. jag fick nästan lite svindel där.. benen skakade.. ja bara bakbenen. man vill väl inte se ut som en hel fegis.. men jag bet i hop o väste åt matte att hon skulle köra så hon kunde komma tillbaka så vi kom därifrån.. för nere i buren hos frissan satt två småhundar o flinade åt mej.. jaja.. dom är tuffa när dom sitter bra till... ja matte körde efter en stund. hon har såååå svårt o slita sej från mej... sedan var hon o handlade massor av tuggeben åt mej.. hon hittade mina favorit tuggisar på COOP .. när vi kom hem från frissan så fick jag ett o jisses va gott det var... det är av märket "best friend" jag gillar verkligen smaken i dom tuggebenen.. dom är välfixade på nåt sätt...


ja.. resten av dagen vilade jag o matte upp oss... hon satt i soffan o jag rullade ihop mej hos henne. var faktiskt lite frusen men man vänjer sej väl...


katterna verkade känna igen mej denna gången.. förra gången såg dom inte att det var jag..


nu ska jag vila en stund i korgen här uppe o sedan ska jag ner på soffan o lägga mej


bajbaj


Coky


den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: