Välkommen hit till min blogg -

tisdag 9 december 2008

Formel 1

jag har ju kollat på formel 1 med min husse många gånger.. o i morse försökte jag själv mej på det.. ja jag har ju test-sprungit ett par ggr innan.. men idag.. ja.. jag glömde ju naturligtvis säga åt matte o ta tiden så det fårkanske räknas som test-spring i dag oxå.. men så här går det till.......
jag springer runt o i åttor på gräsmattan.. det är så att kanppt bakbenen hinner med..  jag ligger nästan ner i svängarna.. helcoolt.. jag ville att matte oxå skulle testa men hon sa att det får bli en annan dag.... hmm.. jaja.. den dagen kommer nog inte för hon skyller väl på att nån kan se henne nästa gång.. hmm o vad skulle det göra??!!

inatt har jag sovit jättedåligt.. matte har suttit i sitt pysselrum till mitt i natten.. ibland sa hon nåt lite fulare ord än vanligt.. hon har lagt in XP på pysslingen... o en masssa annat bra o ha.. jaja sa husse.. desto mer desto slöare.. hmm om det gällde matte eller pysslingen det har jag ingen aning om o vågade inte fråga heller.. på kvällen var husse upptagen med sin nya leksak, nåt till en av hans kameror som man kan fota jättenärma med..... jag tror faktiskt att dom firade julafton i går.. o vad fick jag??!! ett hundkex...... jättekul.. hmm... ja jag fick ju posera lite för husse.. han var uppe hos matte oxå o klickade lite med kameran...

nu ska jag sova.. jag är jättetrött efter en nästan sömnlös natt o formel 1 på gräsmattan

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Coky??? Var är husse´s bilder av dig??? Undrar Änglamor