Välkommen hit till min blogg -

onsdag 17 december 2008

Paus

ja i går fick jag trycka på pausknappen här.. jag har sååååå svårt o hålla koll på både matte o husse ... dom är ju hela tiden på varsitt håll... jisses ni anar inte.. hmm

ligger husse på soffan så är matte i sitt pysselrum.. o när matte ligger på soffan ska husse ut o gå.. ojojoj... jobbigt värre kan ni tro.. jag har lite svårigheter att hålla ihopa flocken om man säger som så.. o katterna trislkas ju på sitt sätt.. fräser o har sej... hmm

i går var jag inne o snusade på Saga.. ja genom ett kompostnät.. saga sa att dom dära näten.. dom är inte så farliga.. fast hon har klämt tassen en gång mellan två såna... jaja.. ska hon säga.. jag klämde ju hela mej så jag blev så rädd så jag kissade på mej.... 2ggr tillomed när jag var liten... så jag hyser stoooooor respekt för dom gröna rutorna... jag träffade en hel del människor oxå inne på Sagas jobb.. en stirrade o Sagas matte sa snabbt att det är inte Saga... hmm.. va??!! nog för att matte klippte mina öron.. men jag är inte alls tjejig.. Saga hade byxor på sej i går.. hmm.. jaja.. jag brukar ju ha väst när jag är ute o går i mörkret.. o scarfs när jag ska på fest.. men byxor.. nä .. det är nåt för tikar..

igår kväll var jag helt totalt slutkörd.. jag gick i däck på golvet sidan om tv.n helt slut var jag.. bara sov.. men det behövde jag nog.. jag var helt döv o blind för vad husse o matte hittade på.. jag vet inte ens om dom åt något.. hmmm

nu hör jag att husse fixar frukost... måste nog sticka ner o kolla vad han gjort åt mej...

haj o gobaj..... leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: