Välkommen hit till min blogg -

torsdag 11 december 2008

Förvirring råder.....

hmm.. det är inte helgdag i dag?? skumt mycket skumt.. jag måste ha sovit över klockan.. eller så hade husse stängt av den.. han låg nämligen kvar lite längre i sängen i dag.. o han.. är fortfarande hemma..matte sa att han skulle ju operera handen i dag.. aha... visst ja.. han skulle till doktorn.. så var det.. ajajaj så förvirrat det kan bli.. ja han gick i allafall ut med mej för matte sov ju som vanligt vidare.. fast jag fick lite liv i henne när jag jagade upp kattfan i sovrummet.. sedan tassade jag ner igen.. när matte väl kom upp så landade hon på soffan med sitt kaffe.... o där såg jag till att hon stannade ett tag.. började slicka fötterna på henne... det var nästan så hon somnade igen.. jag höll fast fötterna samtidigt som jag slickade lite undertill..

idag är det kallt ute.. inget roligt alls.. ska det vara kallt så kan vi lika bra få snö sa matte innan.. o jag håller faktiskt med henne... det är roligare med snö..

snart tillbaka.. ska bara.................

Tillbaka

ja .. jag hörde att dörren öppnades.. o vi skulle åka till Saga en sväng.. jisses va den bruden luktade gott idag...

men jag fick inte komma i närheten av henne.. vi fick sitta som två fångar med galler emellan oss.. *suck o stön* det var ju min första riktiga chans att se om jag kunde fixa till små valpar.. hmm..

nu måste jag vila för jag fick sitta i hundburen oxå en stund i dag.. för det skulle ju naturligtvis handlas när vi var iväg ändå.. hmm.. o inget gott till mej.. jaja.. jag fick en liten korvbit när vi kom hem.. husse har fixat till min hundbur så att jag kanha kompisar med mej.. tror jag... ja buren är dubbelt så stor som vanligt.. härligt.. ja men lite ensamt...

nu är jag jättetrött..

natti..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: