Välkommen hit till min blogg -

fredag 16 januari 2009

Tjuvlyssnat

jag erkänner... jag tjuvlyssnade.. och det gällde nog en present till mej.. för det var dagen efter jag fyllt 1 år.. jag fyller 1 år den 27 januari.. och detta gällde 28 januari.. jag ska vara där klockan halv 8-8 .. och sedan stanna hela dagen... hmm skumt.. ingen övernattning.??!!??!! det kan vara spa... eller nåt.. helkroppsmassage...min klipptid har jag i slutet av februari.. så nåt sånt kan det inte vara... matte pratade om att jag var helt normal .. allt var på plats...... hmm.. detta är verkligen skumt... kanske jag inte skulle tjuvlyssnat..

i morse var det dags igen.. klorna skulle klippas.. o öronen skulle rensas.. jaja.. det blev gjort i allafall.. men jag tycker att det är såååå jobbigt.. fast husse berättade att när han var hos fotvårdaren.. ja det är en sån som tar hand om människofötter.. då satt han helt stilla o uppförde sej o se så fina hans fötter blev.. hmm.. fina??!! jaja.. smaken är ju lite olika.. salvan som hon den dära fotvårdaren smetade på smakade i min mun vedervärdigt.. tacka vet jag husses gamla hederliga fotsvett..

jag är faktiskt lite fashcinerad av människofötter... tänk.. där behövs det bara två... o vi djur har 4.... tassar.. ok.. vi har ju vett att hålla koll på alla 4.. jaja.. för det mesta i allafall... men människorna har ju händer.. hmm.. nåt som jag saknar ibland faktiskt..men.. det skulle nog se väldigt skumt ut på mej..

nu ska jag vila lite för i eftermiddag kommer Sandra så jag ska ha henne nån timme.. Niclas skulle visst plugga o man kan ju hjälpa till lite med avlastningen... hon är ju inte så jobbig att ha här...

o i kväll ska jag träffa Shadde.. min polare... hoppas att vi hinner leka lite oxå...

haj o gobaj leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: