Välkommen hit till min blogg -

torsdag 29 januari 2009

En heldag

En heldag på Ugglarps smådjursklinik.,,, jepp.. det var det jag fick i födelsepresent...

det ingick dryck o mat o kastrering.. sällskap av två andra mycket trevliga o lugna hundar.. samt nåt hottentottjox som jag fortfarande är lite lagom flummig av..  kastreringen betyder att nu är jag vuxen!!! och kan umgås med alla hundar alltid... jag behöver inte vara rädd att jag ska göra valpar... utan det är så att säga fritt fram... HEHE..

matte säger att det ser jättefint ut under svansen.. jag har ännu inte kunnat se efter eftersom jag har en stor parabol runt huvudet.. ja det liknar en jätte-wok-gryta i plast.. "sending sending".. no contact......

hon sa oxå att påsen är kvar.. men kulorna har jag spelat bort.. hmm .. där hängde inte jag med riktigt.. vi spelade väl inte kula i går??!! eller.. ja jag minns inte riktigt för det blev en hel del av det dära hottentottjoxet.. jag var fortfarande rätt hög när husse o matte kom o hämtade mej..

jag kan berätta att det är inte så dära himla lätt att äta o dricka med wokpannan runt huvvet!!! så det är tur att jag ligger inne med rätt lång nos och väldigt lång tunga...

Tack alla för allt grattis jag fick här inne o bloggen....

nu ska jag gå och ställa mej och pipa hos husse... han blir så underbart förvirrad när han inte vet vad jag vill.. kanske han går ut med mej.. det har jag lärt mej att då behöver jag inte ha tratten på mej.. matte har redan genomskådat mej på den punkten.. men husse är ju kanske lite mer lättflirtad..

haj o gobaj..

Numera kastrerade

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: