Välkommen hit till min blogg -

torsdag 22 januari 2009

GRATTIS SAGA!!!

Saga fyller 2 år idag!!! vi har varit inne en sväng o grattat henne

DSC01004

jag kramade henne jättemycket... o vi hade med fika... en papperspåse med prinskorvslantar.. men Saga fattade inte hur man skulle hantera en papperspåse korv.. så jag fick hjälpa till...  o matte hjälpte oxå till med att ge oss korvbitar.. Saga gillade verkligen det för hon får sällan "vanlig mat" bara hundmat... det är nog därför hon är så tokig i allt man kan äta.. hon fullkomligt sväljer allt helt.. ja nästan.......

igår var Zitas husse o hälsade på mej.. jisses va kul vi hade.. jag visade honom mina tiger hopp.. ja ni vet Tiger.. han som är tillsammans med nalle puh ior o nasse o känguru o ru.... jag kan hoppa nästan lika högt som Tiger.. hmm... aha... det är därför som Tessan har en kopp med just Tiger på... hon vill tänka på mej hela tiden på jobbet...

nu har Mysan kommit in här.. o jag måste retas lite med henne.. hörs sen!!

Coky

den bloggande cockerpoon

2 kommentarer:

Ullas Bloggar! sa...

Jo du Coky det är nog sant, hon tittar på din blogg det första hon gör. Tror faktiskt att du är en stark konkurrent till mig!!!! Kram Ängalmora

tessan78 sa...

Hej Coky!
Ja det är faktiskt så att jag varje dag börjar dagen med din blogg, i bland har det inte hunnit komma upp nåt nytt men då går jag in igen innan lunchen.
Och givetvis så var det med tanke på dig det blev en Tiger mugg du är ju så söt och ganska lik Tiger!

Kram Kram ett riktigt Coky-fan