Välkommen hit till min blogg -

söndag 18 januari 2009

drömmen gick i uppfyllelse???!!!

Jag har varit jätteslö hela dagen så jag kröp i säng tidigt.. mycket tidigt... vid 20-tiden ungefär.... först låg jag på golvet.. sedan gick jag upp i mattes säng.. o sedan till husses.. när jag låg i husses säng så vaknade jag med en jamare.. jisses.. jag drömde precis om att jag jagade katt.. o vad kom uppflygande i sängen på mej??!!! jo en svart o vit katt.. jisses.. jag har nog aldrig sett en katt med den farten.. i allafall inte i vår husvagn.. han fullkomligt limmade sej fast i fönsterrutorna.. upp o ner.. jisses kompisar.. jag hann faktiskt inte med.. matte o husse var det oxå en vansinnig fart på.. husse hade öppnat för nåt lät i förtältet.. o då sprang katten runt därute.. o sedan smet den in.... o den lilla varelsen läckte... det stinker i vårt förtält!!!!!! o inte nog medd det.. den läckte lite här inne oxå så nu har vi plötsligt massor av kattosande tvätt... jaha sa matte.. vi ska nog tvätta i morgon... hmm nu ska jag o husse gå o vädra oss lite.... sedan ska jag försöka somna igen....

natti

Coky den sanndrömmande och

bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: