Välkommen hit till min blogg -

lördag 3 januari 2009

den var snabb

ja nu menar jag vintern.. den vi hade i går... då hade vi minus 9 grader.. idag har vi 3 plusgrader.. vilken skillnad va??!! o matte som stickade sej ett par innetossor.. ja det är inneskor som man sätter på tossingar.. hmmm jag menar fossingar.. rätt snygga blev dom faktiskt..

idag är det en soffedag sa matte. hmm.. jaha. som vanligt då .. eller??!!det snöade i förmiddags o nu regnar det. myyyyysigt.... fast man får akta sej när man är ute o går.. lätt o halka.. o skulle det ha gått ett större djur där tidigare o lagt av sina behov.. så.. hmmm... jag ska nog inte ta med matte ut idag.... hon får stanna på soffan så jag vet var jag har henne...

i går var jag ute o gick med shadde o dom... vi hade en trevlig promenad.. ja jag hade husse med mej... han behövde vädras lite....

nu ska jag sova..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: