Välkommen hit till min blogg -

måndag 26 januari 2009

Jisses

har ni kollat in min gästis?!! min brutta Kiwi har varit inne o skrivit... o min människosyrra Sandra har äntligen hittat hit in..

Kiwi är en av mina Softis kompisar.. jag har två såna.. en kille o en tjej.. o nu har hon hittat hit oxå.. härligt!! välkomna hit..

Idag är vädret.. enligt mattes ord.hmm..ja det vågar jag inte skriva här... jisses va det pyrde om hennes mun när hon sa vad det var för väder ute.. hmmmmmm... vi får nog ge henne en hel liter såpa för att få hennes mun ren igen.... kanske det gör henne piggare oxå... för hon är helt totalt genomförkyld... jobbigt läge.. för henne..  själv har jag haft fullt upp med att titta till katterna..  jag fattar bara inte vad man ska göra för att få dom att leka med mej.. jag har nog snart provat allt...  men kattfan bara väsrer o har sej.. Mysan har blivit mycket tuffare.. hon kan till och med vara i köket o stryka runt mattes ben...  när jag försöker få igång henne.. lägg av morrar matte då.. hon sopar till dej... dutti kise.. duttti kise...  hmm.. o vad är det för duktigt med en kise??!! nån som kan eller vill förklara det för mej??  hmm.. troligen inte...

jag börjar tro att svarta katter förföljer oss... vi hade ju en uppe i husvagnen.. o vi har en här hemma... jag blir såååååå jätte arg när jag ser såna katter... dom är ytterst irriterande på nåt vis... matte säger att jag måste vänja mej vid svarta katter om jag ska kunna vara  hemma hos min människosyrra Linda.. för hon har ju en svart katt.. det är vår Mysans syrra..  hmm.. trasslig släkt jag ligger inne med??!! släktingar överallt..

jaja.. inget jag orkar bry mej om för tillfället.. måste försöka få igång kattfan...

haj o gobaj.... leverstapej

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: