Välkommen hit till min blogg -

onsdag 21 januari 2009

Fiiint väder

Solen skiner.. och jag har precis varit ute på gräsmattan och rastat husse.. matte ligger på soffan som vanligt..hon hade sånt magknip i går så jag nästan blev rädd... kan vara gallan sa hon o stönade.. jaja.. sov du matte sa jag åt henne o hon lydde mej.... husse var på fototräff i går kväll.. o när han kom hem så tog han fram en flaska.. med sitt eget favorit gott i.. hmm.. då är det verkligen illa.. matte fick en skvätt av det.. sedan sov hon lika tungt som husse brukar göra.. hmm.. kanske man ska ge matte sånt varje dag..

idag ser hon lite piggare ut..men säger att nån har nog kört över henne med en ångvält.. hon fick sitt kaffe som vanligt.. men.. det tog rätt lång tid att få ner henne i duschen.. jisses... va seeeeg hon var...

idag ska jag nog göra .... ingenting.. kanske vara ute med husse lite.. får ju passa på.. för han ska snart börja jobba igen.. handen har läkt rätt så bra och han tränar den med sin boll då o då har jag sett... i allafall varje gång som jag vill ha den lilla röda bollen.

kanske jag ska jaga katt lite o stå i trappfönstret o skälla...

haj o gobaj .. leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: