Välkommen hit till min blogg -

lördag 30 augusti 2008

Sommaren kom tillbaka

wow.. o wow igen.. det har blirit sommar igen!! solen skiner o det är varmt o gott ute.. Matte har fått på sej linne o shorts.. o då är det varmt... jaja.. hon sitter fortfarande med flecejackan på sej.. men den åker nog snart av.. husse springer omkring mer förvirrad än vanligt i bara kallsingarna,, som vanligt... han har provat kläder här hela morronen. rena manekängen.. han ska ut  ha roligt säger matte.. han ska följa med dom andra brandmännen till Bakken.. i danmark... jag skulle gärna följa med o åka karuseller.. men.. jag får inte resa utomlands o matte sa att karusell fixar vi så bra själv här hemma... jaja.. ska bli kul o se vad hon hittar på.. cirkus är jag ju redan van vid.. bor ju i en... hmm

jag o husse har varit o hälsat på på brandstationen idag.. jag lekte med Zitas husse.. ja han är husses bror.. o han är mega rolig ... jag tror han gillar mej....

nu ska jag vila innan husse åker för sedan ska jag gå matte på nerverna..

eder otroligt förtillfället okammade kompis

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: