Välkommen hit till min blogg -

torsdag 7 augusti 2008

POSTEN har kommit

jag har fått post.. jag menar.. jag har verkligen fått post idag.. ett jättestort kuvert med massor i
godis till mej och tuggeben.. och... glasspengar..
jättetack.. tack snälla.... det måste vara från nån som har tumme med tandfen.... jisses.. åhh va glad jag är.. nu ska jag lägga mej o tugga o gotta mej.. godiset var jättegott...
Tack än en gång... matte säger att det är nog Änglamora o hennes familj som skickat posten till mej.. så TACK HELA FAMILJEN ÄNGLAMORA
massor av slickar från
eder överlycklige jycke
Coky
den glatt bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Alldeles rätt Coky,Änglamoras Coky-fanclub. Tre medlemmar Ulla Änglamor. Jonas Kocken. Therese Datateknikern. Kolla med Matte, hon har fått hjälp av Therese med den där lådan hon bruka ha på magen. Om du får problem med ditt bloggande, så kan du alltid skälla på Therese. Matte har adressen. Jonas är smart att hålla sig väl med. Han kan göra massor godsaker. Jag Änglamor.......ja gillar din matte av hela mitt hjärta. Ja husse med så klart Kjam Leverpastejen