Välkommen hit till min blogg -

onsdag 27 augusti 2008

kalasdags

I går kväll var jag på kalas.. ja matte o husse var ju oxå med.. o Zazza o Niclas.. ja där var massor av folk.. vi har hemma hos Saga.. hennes husse fyllde år..

Sagas matte tog foto på mej o Saga..

Fotograf Sagas Matte
ser ni vilken skilland det är på oss numera... vi hade jättetrevligt .... smaskade lite på tuggeben o sånt.. vi lekte jättemycket.. Saga är riktigt gosig o leka med.. men matte kopplade mej lite emellanåt när hon tyckte det gick lite hett till... o Saga fick order om att gå o lägga sej ett par gånger.. vi var ute o lekte lite på deras gräsmatta men höll oss mest bland människorna... dom tuggade ju hela tiden..
sist var det tårta.. den såg finfin ut..men vi blev inte serverade så när Zazza ätit vad hon skulle så passade jag på o slicka hennes tallrik när jag trodde att ingen såg.. typiskt nog såg Zazza sista slicken.. o röt till .... hmm..
jag sov nästan hela vägen hem..
idag regnar det som bara den.. tråkigt.. för jag hade kännt för att busa på gräsmattan ..menhur kul är det när pälsen blir dyngsur bara man går utanför dörren o rullar sej i gräset...
nu ska jag vila mej..
eder hjärtlige polare
Coky
den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: