Välkommen hit till min blogg -

fredag 1 augusti 2008

Jag klarade det!!!!!!!!!!!!!

jag klarade av det.. jag är stor!!! en stor KILLE .. som kan lyfta på ett bakben o kissa samtidigt.. det är inte lätt .. men  jag klarade det i alla fall en gång.. en annan gång så fick jag sätta ner benet..men jag har i allafall börjat.. men jag är inte överens med mej själv om vilket ben som är bäst o lyfta på.. får prova mej fram... åhh jag är så stolt över mej själv... matte fick nästan en tår i ögat när hon såg vad jag kunde....

Jag kände att jag var tvungen att skynda mej o bli stor eftersom matte har tagit fram Cellos koppel.. ett brett läderkoppel som faktiskt är rätt snyggt.. jag känner mej nästan som en schäfer när vi är ute o går... matte tog fram det kopplet när jag hade dragit för hårt i senilkopplet så hon fick ett jättelångt brännsår på ena underbenet.. tvi va läskigt det ser ut nu... jag har lite dåligt samvete för att det var jag som orsakade det o brukar hjälpa henne o hålla det rent.. salvan hon smetar på smakar faktiskt rätt gott.. det är en natursalva.. som går o äta.. det talade vetirinären om för matte o husse när vi var där en gång innan...

matte o husse ställde till med ett slagsmål till innan... o jag var underst.. dom klippte klart under tassarna.. hops.. då började det visst blöda lite på husses finger när han hade den i min mun... o sedan fick matte hålla mej o husse klippte klorna.. jaja.. men det kostade.. jag tror jag fick 4 plättar o en hel del godis.. så... nu släpper jag ut gas så jag knappast vill vara i närheten av min egen bakdel.. matte påstår att jag o husse är o äter ur samma soptunna.. klart vi gör.. o det är ju hon själv som lagar maten..

inatt ska det bli regn.. det har dom visat på vädernyheterna.. det ska bli kul att få plaska lite i pölarna igen... jag skulle behöva duscha o det verkar vara ända sättet .. att gå ut i regnet.. för både matte o husse stänger dörren när dom går o duschar.. jag funderar annars på o smita in samtidigt.. kan bli rätt mysigt........

nu ska jag sova min skönhetssömn....

gonatt alla mina vänner.. eder store o duktige polare

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: