Välkommen hit till min blogg -

torsdag 28 augusti 2008

Massor av godis

Zazza o Niclas var i Ullared i går.. o dom handlade massor av tuggpinnar åt mej.. o en påse med nåt annat som var jättegott.. men som matte gömde i kylen...

i eftermiddag ska matte till tandläkaren o Zazza kommer hit då.. jag ska försöka få henne att öppna kylen åt mej o ta fram godispåsen... sedan kan vi sitta o mysa i soffan... kommer Niclas med så kan han o jag leka.. han är inte så dominant som Zazza.. hon vill ju alltid bestämma.. jag får göra mycket mer för Niclas...

i förmiddag har matte o jag varit ute o plockat lite mördarsniglar.. tvi va äckliga dom är.. men matte tar dom med en gammal grilltång... o lägger dom i en bajspåse.. vi lekte lite på gräsmattan oxå.. matte hade små karameller åt mej i fickan... vi hade kul.. jag sprang runt en hel del.. måste ju träna inför Sagas nästa besök.. för hon var ju jättesnabb i svängarna...

nu ska jag vila så jag orkar busa i eftermiddag..

haj o gobaj leverpastaj

eder otroligt väluppfostrade jyckevän

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: