Välkommen hit till min blogg -

tisdag 15 juli 2008

Tjo o tjim

ja jag roar mej verkligen.. knappast så jag hinner blogga ju.. i går var vi hemma hos Figo o åt middag.. Kålpudding.. matte tog med en laddning hon oxå .. himla bra sa husse.. vi verkar slippa disken.. men se det är väl lätt att ordna med.. matte kan lätt fixa den saken..

hon brukar vara jättebra på o kladda ner lite här o där..

idag ska jag nog bara ta det lugnt.. gå några svängar med jonna o figo.. o måns han är en sziszu eller vad dom heter.. en kaxig lite sak.. men verkar vara rätt ok när man lär känna honom. vi är ungefär lika gamla han o jag. sedanhar det kommit en pyttehund.. en valp.. såååå söt.. här är massor av barn oxå.. mysigt..

jag Figo o Jonna var nere o lekte i går på fotbollsplanen.. alla dom andra övertalade matte o släppa loss mej.. menmatte hade planerat ordentligt.. en hel låda med köttbullar hade hon med sej så fick jag o jonna sätta oss o vänta.. och sedan gick matte iväg och sedan ropade hiiiiit då sprang vi dit o fick köttbullar o sedan ropade Figo hiiiit o då gick matte dit med köttbulle til honom för han hade nog stukat foten lite o haltade.. synd om honom.. kan ha varit när jag o jonna jagade honom. hans matte sa att vi var mobbare..  hmm

nu ska jag ut o gå med Figo o Jonna..

vi hörs..

massor av sliskiga slickar från

Coky den bloggande cockerpoo'n eder trogne vän

Inga kommentarer: