Välkommen hit till min blogg -

lördag 5 juli 2008

Fredagen

Ja det var gårdagen det... vi var hemma hos Figo o jag o Figo provsmakade kassler.. den var helt ok... men jag kunde nog ha tagit en tallrik till... det är skönt med Figos matte.. hon har alltid fika på gång när jag kommer dit.. på det viset är hon o Jonnas matte väldigt lika...

på kvällen köpte vi hem mat.. husse tog en kebabtallrik o jag o matte delade en pizza.. nästa gång ska minsann jag dela för jag kände att det blev lite orättvist uppdelat i går.. det kändes som om det inte fanns nån fyllning alls på min del.. ja min del verkade krympa rätt mycket på väg till min mun.. men ok.. det var jättegot.. jag gillar pizza.. Mysan fick lite kebab av husse.. hon gillar visst det bäst.. Kattfan.. hon fick ingenting för hon var inte hemma.. hon skulle vara veta vad hon gick miste om.. jag vet .. för det åt matte upp.. nämligen fyllningen på mina pizzabitar

tur att jag mest äter Royals torrfoder för den verkar inte matte gilla.. har ännu inte sett henne smaka på den ens.... snacka om att vara kräsen...

nu måste jag vila lite så jag orkar med kvällens hårda fest....

eder härlige vän Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: