Välkommen hit till min blogg -

torsdag 31 juli 2008

Åka bil

ja jag tycker faktiskt att det är rätt roligt numera.. speciellt när jag får sitta fram.. ja.. jag har bälte på mej.. husse tycker att jag ser cooool ut.. o matte säger som vanligt att " Han är så sööööt" klart jag är söt.. föddes ju sån... men att vara coooool är nåt man får jobba fram.. jag tänkte säga åt husse att skaffa en bil utan tak så jag o matte kan glida runt.. då skulle jag vara mera cooool.. tänk en cockerpoo med egen chaffis.. matte skulle få ha mössa o kostym o allt annat som hör till en chaffis.. eller så kanske jag skulle ha en lååååång lååång bil . sån man ser kändisarna åka i på tv... det skulle vara coooolt.. jag menar ännu coooooolare.. jaja.. drömma får man göra.. nu får jag ju i allafall sitta fram när det bara är matte o jag.. och ac.n puffar kall-luft på min nos.. jag kan själv öppna fönstret om jag känner för det.. eller ska vissla på nån tik.. matte har förbjudit mej att skälla eller peka tass mot andra hundar.. hmm.. jag undrar om dom kom på att jag moooonade när jag satt bak i hundburen.. ja. ni vet.. tryckte rumpan mot dom utanför bilen.. hmm.. jag var ju ändå rätt diskret...

ja kort o gott.. jag får sitta fram i en saab.. inte illa det.. o matte kan klappa mej när hon vill...

ja vi var ju ute o körde i går matte o jag.. vi körde Zazza till hennes jobb .. det var det jag ville tala om från början men så kom jag på så mycket mer att skriva..

på kvällen gick jag o matte en liten sväng.. matte säger att jag är en redig hannahund nu... ska stanna o småskvätta hela tiden.. jaja.. är man kille så är man.. idag ska jag vila o kanske sola lite.. det var längesedan som matte var o rotade under mina tassar.. hmm.. jag ska nog hålla mej undan..

nu ska jag äta frukost o sedan vila en stund.. sedan tänker jag busa lite..

slick på nosarna..

eder vänlige godbit

Coky

den bliggande cockerpoon

Inga kommentarer: