Välkommen hit till min blogg -

fredag 4 juli 2008

Finbesök i min Blogg

Jepp.. jag har haft jättecoolt besök här inne.. Sagas människobror har hälsat på.. från det stora Amerikatt-landet..

jag skulle hälsa Sverige

SAGAS MÄNNISKOBROR  HÄLSAR TILL ALLA I SVERIGE SOM HAN KÄNNER !!!!

Så nu var det gjort.. dom har nationaldag idag.. 4 Juli.. sånt man sett på tv..  med raketer o massor av fest... cooolt.. men klockan var bara två på natten än så länge. o han skulle upp o jobba snart.. men hallå !!!!!!!!! lönt o gå o lägga sej eller?? hade det varit jag så hade jag börjat på raketerna direkt.. hmm dom får säkert massor av ben oxå när det är sån fest.... o jättemånga katter o jaga.. wow.. tänk om han kommer hem med ett helt fång av katter till mej o Saga????!!!!!

I går var matte i farten igen... med borsten.. och topsen.. och saxen.. o tror ni inte att hon lyckades ta klotången oxå !! jepp.. alla klorna ja bara pyttelite på varje men ändå.. när man äntligen fått lite längd så kommer hon o knipsar..

jag spjärnade emot så gott det gick .. mest för syns skull o för att hon inte skulle tro att hon kan ta sej till med vad som helst.. men.. det var ju egentligen rätt mysigt.. fast det tänker jag ju inte upplysa henne om... hon ska få fortsätta tro att det är en piiiiiiiiiiina varje gång o att det är såååååååååååååååå synd om mej.. desto mer gott får jag när vi är klara..  har man spaniel ögon så har man... det gäller att utnyttja sina resurser...

på kvällen kom Zitas husse o ena människosyrra hit... o jag blev kelad.. mysigt med stor släkt.. men matte sa att jag har egentligen inte träffat alla ännu.. Mannes familj finns kvar. men antagligen så får jag träffa dom hemma hos Figo i morron.. o dit skulle en till liten hund då..  sååå himla roligt vi ska ha då.. jag ska dit en sväng snart för att hjälpa Figo planera lite.. var vi ska busa o var vi ska sätta alla människorna..

vi satt ute o grillade i går.... o jag fick oxå av det goda.. ostfyllda potatismosbon kallade matte det.. o fläskfilé gott var det i alla fall..,,

nu ska jag vila för sen ska jag busa med Figo...

haj o godbaj leverpastaj

Eder trogne amerikatt-rapportör Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: