Välkommen hit till min blogg -

tisdag 29 juli 2008

Saga

ja Saga har varit här idag på morronen.. jisses va hon är grann.. o så härlig o leka med... dom kom hit innan o vi gick ut o lekte när hennes matte pratat på msn med sagas människobror.. han i amerikatt ni vet.. när vi sprang ut på baksidan så gjorde klantiga matte sej illa.. på mitt koppel.. ajaj.. skinnflådd vaddå... jag varken vill eller vågar upprepa vad hon sa.. tja.. jag kan nog inte heller för jag hörde inte... hade ju bara Saga för mina ögon.. ville komma loss.. vi sprang i allafall runt runt.. o sedan fick vi godis.. var ju tvugna att få i oss lite näring.. sedan åkte Saga o hennes matte igen.. dom skulle iväg o jobba.. o dom har ac inne på jobbet sa saga.. jag vill oxå ha det men matte säger att jag inte får sitta med kylskåpsdörren öppen för länge. hon säger att det inte är nån tv...

i går var matte o handlade när husse kommit hem.. så om larmet hade gått så skulle jag vara ensammen hemma.. men husse var hemma hos mej hela dagen..

matte hade verkligen stor handlat.. men inte ett endaste dugg åt mej.. snålt tycker jag att det var..

vi slappade o njöt av värmen hela dagen i går.. o det ska vi nog göra idag oxå..

nu ska jag lägga mej o vila... är sååå trött efter motionen på gräsmattan..

haj o godbaj leverpastaj.. visst ja.. matte köpte ju leverpastej i går.. det betyder att jag kanske får lite sånt idag..

slick på nosarna

eder trogne vän

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: