Välkommen hit till min blogg -

fredag 18 juli 2008

känner mej lite negativ idag...

regn regn o åter regn..ja det är tydligen det svenska sommarvädret.. jag trodde att det skulle vara varmt o soligt.. här sitter jag med solbrillor o drink med sugrör. o ... det regnar???!!! jag borde ha fattat varför solstolen var ledig!!! vad är detta för semester?? inte en tik ute heller så jag känner mej sååå ensammen så.. o drinken.. jaha.. där var det bara vatten... hmm... snackset är sliskigt o kladdigt.. glassen regnar bort...

innan när vi var o handlade så åkte naturligtvis jag på o vakta bilen o det var som vanligt inget roligt alls så jag började dansa o rocka o sjunga i bilen.. o som vanligt så .. ja larmet gick .. igen... o husse kom rusande.. jisses vilken fart på honom..

matte stannade kvar o handlade halva affären tror jag.. jag kollade genom sen va hon handlat.. hon uppför sej väl när hon handlar.. i allafall idag.. en jättepåse leversnittar.. en leksak.. en stor påse med tand-rens-hund-kex-ben.. en stor påse med malda tuggeben. o vet ni vad hon gjorde med det??!! stoppade in det i ett skåp.. hyggligt det ju... påstod att jag inte uppfört mej.. jaja.. lite fick jag smaka.. o sedan gick jag som sagtut o la mej i solsängen.. men.. jaha.. det var till att gå in o lägga sej igen.. o torka sej på husses stolsdyna först.. jag riste lite på pälsen..

igår var vi hemma hos Jonna o åt smörgåstårta.. gott var det..

ikväll ska vi ha jyckekväll hos oss.. men.. det slutar väl med att Figo går hem.. han är så barnslig.. hmm.. eller rättare sagt han vill ju inte leka..

nu ska jag vila så jag orkar ha fest i kväll

slick på nosarna..

Eder trogne följeslagare Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: