Välkommen hit till min blogg -

måndag 14 juli 2008

Förlåt alla..

men jag har haft såååå mycket att göra att jag inte hunnit skriva.. ni trodde at jag fått datorförbud va?? ingen risk..

men det har varit mycket att stå i om man säger som så.. jag får ju springa lös på gräsmattan på baksidan o det utnyttjar jag till max... när jag är hemma.. härligt att få sträcka ut.. Mjau var med mej där ute en dag.. när hon fick se mej komma efter henne så rusade hon i väg.. o tvärnitade när hon såg staketet.. hmm. o sedan upp i plommonträdet.. vilken fegis..

jag råkade trampa på en humla en dag.. ajajaj det var inget skönt alls.. ont som bara den.. då blev jag lite ledsen.. att dom kunde vara så elaka mot mej??!!

i lördags var Figo hemma hos mej o släppte loss ordentligt men.. han blev lite arg på mej när jag jagade honom.. han skällde fullkomligt ut mej..

i går så räffade jag både Figo o Jonna. ååååhhh jisses vilken parfym Jonna hade.. hon löper yammmmmmmmmmmmmmie vilken goding..

idag ska jag o matte o jonna o hennes matte få vila upp oss.. alla dom andra ska visst ut o cykla.. hmm.. precis som vanligt då.. ute o cyklar.. ok.. dom skulle väl försöka fånga några kantareller oxå som vi kan ha till lunch..

nu e solen framme.. måste ut o lägga mej så jag får fin päls.. o spana på tjejerna..

Slick på nosen ...

eder enormt charmfulle polare.. Coky

den bloggande cockerpoo'n

Inga kommentarer: