Välkommen hit till min blogg -

torsdag 3 juli 2008

JONAS

åhh.. Jonas har åkt helikopter!! då måste han ha varit  jättesjuk... jag läste det precis i min gästis..

jag har sett dom dära ambulanshelikoptrarna på tv.. finurliga prylar.. det måste jag säga.. matte säger att det är tur att vår husvagn inte står så långt ifrån veterinärstationen.. det tar bara några minuter att åka dit om det skulle behövas..men dom har ju inte kvällsöppet eller helgöppet.. så jag får bara skada mej på deras öppettider..

Jonas !! krya på dej.. o ta dina allergimediciner och se till att inte komma i kontakt med något som är farligt för dej.. jag håller mej själv ifrån humlor.. tror att det var en sån som gjorde mej svullen i hela nunan..

massor av slickar o blöta pussar till Jonas.. ja ni andra får nån liten oxå.. men ja jag är ju liksom en sån som kanske blir en sån som dom som har allergi tål...

Eder trogne vän Coky som bara måste skriva lite till Jonas här..

den bloggande cockerpoon som oxå är lite allergisk mot katter.. det kliar sååååå i tassar o mun efter att få jaga o bita lite..

1 kommentar:

Jonas Carlsson sa...

Jag fick komma hem redan nästa dag efter lunch "eller vad var" tror inte grisar skulle äta det. Jag trodde att du skulle komma till Stockholm och tävla med alla andra hundrna på Mässan i Älvsjö, det är vist en jätte tävling för hundar där denna vecka tror det var 22000 stycken pollare till dig. Alltså inget ställer för katter!!!

Hoppas du får mycket med glass när det är så varmt nu!

Jonas