Välkommen hit till min blogg -

söndag 20 juli 2008

Där var brudarna!!!

i fredags kom dom !! brudarna.. dom i husvagnen sidan om.. jag hade Jonna på ena sidan o Amber o Sanna på andra..


Amber är den där sexiga donnan med långa öronen.. bassetten.. Sanna är hennes syrra.. en border collie.. ursnygg.. o vi luktade så på varandra.. jag tror att jag o sanna skulle kunna ha rätt skoj tillsammans..

sedan träffade jag en goldenkille.. en bebis på 13 veckor.. har jag sagt det innan?? ja jag har så mycket att tänka på just nu..

i fredags hade vi doggyträff hemma hos mej..jag bjöd in brudarna sidan om .. men dom trodde inte att dom kunde komma loss för deras husse o matte passade så på dom..

Jonna var inne en stund hos mej o Figo oxå.. men dom stack rätt tidigt med husse så jag o matte hade myspys i solstolen i stället.. härligt o vara på tu man tass.. hmm... hade ju hellre sett att jag hade tikarna hos mej men.. jaja.. man kan ju inte få allt.. så det dög med matte som kliade mej bakom örat..

i går var vi på kalas.. Niclas hade kalas.. helcoolt o massor av goda kakor.. jag fick faktiskt smaka av Zazza.. Niclas föräldrar o syskon var oxå där.. trevliga var dom.. o lugna så jag slocknade på golvet... inget bus där inte o jag hade faktiskt lovat o uppföra mej..

sen på kvällen var Husse o några av dom andra hussarna från campingen o fiskade.. men.. tja dom verkade ha sålt slut på fisken överallt för dom kom hem med 3 pyttiga grejor.. hade nog inte ens mättat kisseman ..

jag o matte satt hemma o myste .. Jonnas o Figos matte satt på sitt håll o myste. hmm... tycker dom blev lite högljudda ibland med sitt fnitter.. tror det gick lite vin där inne.. matte sa att hon inte ville ha.. hade hon oxå tagit så hade nog hon oxå fnissat.. hmmm.. jaja.. det var nog lika bra att hon inte drack nåt vin .. för hur skulle det ha sett ut om hon skulle krypa runt på campingen o busa med mej som hon brukar när hon druckit vin??!! som det regnade så hade det ju blivit gyttjebrottning.. hmmm kul kul för alla utom matte... för hon hade säkert blivit förkyld av det..

i förmiddags åkte vi hem för husse skulle hjälpa Zitas husse.. så jag o matte har fått slappa lite idag.. i kväll kom Zazza o Niclas .. vi fick busat lite .. o nu är jag jättetrött..

visst ja..

GRATTIS alla Margaretor!!!

o

JONAS.. krya på dej.. jag hörde att du åkt helikopter igen.. du måste vara rädd om dej!! inte gå i närheten av sånt du inte tål.. jag vet hur det är för jag fick en bula på näsan o ont under tassen när jag kommit för nära några humlor... så när jag kommer i närheten av dom så vrålar matte: _AKTA HUMLORNA.. om det är för deras eller min skull.. det vet jag inte,, men jag tror att din mamma kan ropa samma åt dej...

Massor av kramar till er alla.. speciellt till Änglamora som har namnsdag.. o till Jonas som är sjuk .. o till alla andra som jag känner...

massor av slickar på nosarna..

Eder härlige jycke Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: