Välkommen hit till min blogg -

måndag 1 juni 2009

Helgen i bilder

jag tänkte visa lite utsikt från sovrumsfönstret.... bortse från att jag satt några nosavtryck på rutan o spana in sidan om trädet.. nere vid.. pyttelite åt höger..

DSC01107 
Ser ni vår ekorre??söt va??!! Matte blev helt till sej när hon såg den.. åhhh va söt sa hon.. hmm sa jag.. det spritter i benen... jaga.. glöm det sa matte.. bara lägg ner det projektet..

sedan när vi satt ute.. så drog hon upp sin mobilkamera o började igen.. titta så vräkig sa hon.. nog nåt vråkaktigt sa husse...

DSC01108
ser ni pricken lite till vänster om björken... vänster.. det är ditåt <---------

sedan var hon i gång igen.... jisses.. där blev man verkligen tagen på sängen.... så att säga....
DSC01109
jaja.. jag är i allafall klädd.. har halsbandet på mej.....

sedan när vi kom hem i går så var allt som vanligt igen....
DSC01112
jag har perfekt utsikt över vägen.. åt ena hållet..

nu ska jag ner o lägga mej i mattes solstol lite...

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: