Välkommen hit till min blogg -

lördag 13 juni 2009

Coky åter på hemstationen

Jag har varit hos min människosyrra i natt.. det är kul att sova över lite då o då.. fast.. det blir ju lite si o så med sömnen... Diablo.. kattsläktets rivjärn... hon var dööööööösur... jisses där kan man prata om fett klös i den kattan... i natt fick vi stänga in henne o ungarna på toa... hon hotade o klösa mej.. hmm... viken argbigga...

jaja. men annars har vi haft det jättemysigt.. spelade datorspel o sedan kollade vi tv o åt chips..

o sedan fick jag sova mellan Linda o Steen i sängen.. generöst va??!!

idag ska jag bara vila upp mej.. känner att det kan behövas... vara ute är inte att räkna med.. bara snabba kissepauser.. det regnar o åter regnar..

nu mot korgen... natti

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: