Välkommen hit till min blogg -

tisdag 23 juni 2009

Tillfälligt slut som artist......

Igår var min kompis Boy här o lekte.. han var ute o lärde sin matte hantera en cykel...

DSC01133

det hade nog gått bra för när dom kom hit såg dom rätt oskadda ut bägge två ..

vi hade jätteroligt..

DSC01134

jag smutsade naturligtvis ner min nybadade kostym.. men vaddå.. vi hade jättekul... jag fisade mina Elvis-rörelser.. sånt där med höfterna ni vet.. hmm .. fattar inte varför våra mattar skrek sluta för.. hmm

vi vilade oss oxå lite då o då .. det behövdes för det var rätt varmt ute..

DSC01135

jag ser ju jätteliten ut på denna bilden.. men.. jag är nästan lika stor som Boy...

matte säger att Boy är jättego.. en redi golden... hmm.. o jag då.. en falsk golden kanske???

när Boy o hans matte cyklat hem så la jag mej o vilade... jisses va slut jag var...

jag är fortfarande rätt slut...

så..

nu ska jag gå ner på uteplatsen o hålla koll på om det kommer nån förbi som jag kan skälla på.. för det orkar jag... hmm... tror jag... kanske... om jag inte somnar..

Coky

den bloggande cockerpoon

 

 

Psssssssst alla mina jyckekompisar!!!!!!!!!!
ha en härlig sommar o tänk på att hålla er i skuggan o att dricka mycket.. o käka glass om era magar tål det.. Engelholmsglass har en jyckevänlig glass som heter... Favorit.. o det har blivit min favorit.. jättegod!!!

hmm.. jag ändrar.. hälsningen till alla mina läsare!! drick mycket o njut av sommaren...

Inga kommentarer: