Välkommen hit till min blogg -

måndag 8 juni 2009

Jaha... Dags igen...

för klippning... trodde jag.. men nädå sa matte.. det var klipptid nästa tisdag men matte lämnade återbud för jag var nästan lagom i pälsen sa hon.. hmm jaha.. då kommer jag inte vara nyfrissad till midsommar då??!! nä sa matte.. du kommer bara vara charmig...jaha.. sa jag.. då är allt som vanligt då då????? varför skulle jag då duscha idag?? för att du är sååå gooooooo sa matte... åhh sa jag.. vill du ha en bit päls att gnaga på.. nere på frambenen är det rätt gott.. där finns det kvar lite tuggeben.. jag håller ju så det blir kletigt i pälsen.. ja.. sa matte.. då förstår nog du oxå att det var dags att duscha..

jaja.. nu är vi rena o fina både matte o jag.. o luktar gott.. ja jag gör ju det i allafall...

jag sa till matte att jag skulle oxå vilja ha en sån zebrakostym som hon har.. ja jag syftade på hennes morronrock.. hon har en blåsvart i husvagnen o en gråsvart här hemma.. såååå charmigt...

nu har jag inte tid att skriva mer för tillfället.... för jag ska spralla mej torr i pälsen..

pssst... ni i grekland.. allt är ok här omkring....

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: