Välkommen hit till min blogg -

tisdag 9 juni 2009

Surprise

igår när jag o matte hade fixat klor o päls o sånt.. efter vår välbehövliga dusch.. så bankade det på dörren...

o vem stod där??!! jisses.. vilken snäcka...

kolla själv...

DSC01118

Det var Asta.. min colliekompis.. vi busade runt på gräsmattan..

DSC01122


DSC01123

Sedan låg vi o mös o snackade lite om allt...

när vi varit ute klar o våra mattar ville ha kaffe var det dags att gå in o visa min korg o tuggeben..

vi gick runt o kollade lite.., ja jag kollade  hela tiden så hon inte bet för mycket i mina tuggisar.. till sist så satte matte galler så vi oxå skulle vila lite på uteplatsen.. o sedan fick Asta själv kolla runt... jaja.. jag satt helt utslagen i min solstol..

Asta är van vid att leka med andra jättemaffiga hundar,, hennes syrra Ebba är ju en .. ja här kommer länken till deras blogg 
http://doguehills-ebba.bloggagratis.se/
det är ett svårt namn för en cockerpoo att stava till..

när Asta gick hem så bestämde vi att vi måste snart träffas o leka av oss igen... o sedan gick jag o la mej i soffan.. helt utslagen.. jisses det tar på krafterna att busa ...

jag har glömt att visa mina nya kompisar uppe på campingen.....
DSC01113
tjusiga va??!! det är såna som fixar mjölken sa matte..
sedanhar jag ett foto från i fredags.. då vi skulle på marknad.. men det blev ju ingen marknad för vädret var lite opålitligt... varför??!! kolla denna bilden så fattar ni nog...
DSC01114

nu ska jag gå o vila.. man vet ju aldrig när det kommer oväntat besök.... o för säkerhets skull så.....

Coky

den bloggande cockerpoon..

Inga kommentarer: