Välkommen hit till min blogg -

lördag 27 juni 2009

rackarns hund.. skämms på mej..

jag har satt mej i klistret.. eller rättare sagt i buren.. hmm.. jisses.. men.. jag trodde ju inte att husse skulle märka nåt.. men mackan praktiskt taget själv hoppade ner i halsen på mej.. mycket majonnäs så den gled lätt... men.. jisses va irriterad husse blev.. han var ju tvungen o fixa nytt tugg åt sej. jag rusade ut o satte mej i min korg som jag har i min bur.. slängde igen grinden o låtsades att jag skämdes.. jag tror att husse gick på det för han öppnade snart grinden för mej igen.. ok.. han muttrade irriterat en lång stund efteråt.. men men.. smällar man får ta .. tur man är söööööt

igår så var jag ute o gick med schäfer-Zitas husse.. han är en väldigt dominant hane... han vill gärna bestäma över mej.. jag drog till ett par gånger .. o sedan gick jag fint.. jag fick ju godis.. så jag upprepade draget ett par gånger.. lättlurad var han i allafall... jag fick godis hela tiden.. jag tror jag ska ta med honom ut o gå fler gånger..  det var en mycket givande prommis om man säger som så....

Loke tillbringade sin kväll o natt hemma hos Jonna.. lite sotis blev jag men..jaja.. Loke behövde det.. han fick vara med när Zitas husse o matte var där ... o dom lärde nog honom ett o annat.. kul.. dom fick till o med röra runt hans hals som han inte gillar annars.. han sa det i morse att han tyckte att dom var coooola.. visste vad dom gjorde kände han det som..

det är lite tomt när inte Shadde o Lisa är här.. jag saknar dom lite..

nu ska jag vila lite innan jag ska ut o kolla läget..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: