Välkommen hit till min blogg -

tisdag 30 juni 2009

Sommar sommar sommar..

Coky tycker om... härligt.. ligga i solstolen o gotta sej.. en vattenskål inom lagom avstånd.. lite snacks sidan om .. skuggiga kissplatser.. tikar runtomkring. hmm.. ja Ronja är ju här i alla fall.... annars är det lite tiktomt här.. men vad gör det??!! jag slipper hålla koll på matte... husse passar upp henne. det enda jag behöver göra är att se till att vi kommer i säng i rätt tid.. dom sa på radion innan att det kanske skulle bli lite regn på sina ställen.. hmm  mina ställen då???!!.. jag skulle kunna tänka mej lite regn i natt.. annars kan det vara......

 

igår sa jag åt husse att vi borde nog ta matte med på en åktur.. jag tyckte att hon började se lite uttråkad ut.. så vi körde en sväng.. o jag hade det så svalt o gott i baksäter.. ac.n var på o jag riktade den rakt mot mej o sedan sov jag så gott..

när vi kom hem  matte hade blivit avdammad så att vi bara.. ja låg.. gjorde vi.. o latade oss..

nu ska jag stänga mina ögon o bara måååååå

baj baj

Coky

den bloggande cckerpoon

1 kommentar:

Yoda, Summer o Romeo sa...

Har det kommit något regn hos dig? Här är det stekhett. Vi vill bara ligga och vila hela dagarna. Vi orkar knappt gå ut.