Välkommen hit till min blogg -

fredag 26 juni 2009

sommar såååå skönt

nu är det verkligen sommar.. för matte hade inte på sin fleecejacka en enda minut i går... konstigt o se henne utan nån jacka... o det tyckte nog solen oxå... matte är helt rödaktig.. på sina ställen o värme som en spisplatta.. jaja.. hon svalnar väl nån gång.. hon har sånt som Sandra kallar bonnabränna.....

igår hade vi en lunchgäst.. det var en gammal skolkompis till matte.. men.. tja.. såå gammal såg hon ju inte ut.. hon var cool.. tyckte att jag såg lite kul ut.. hmm

vi satt ute o åt .. o sedan la jag mej under bordet för dom verkade komma bra överens.. satt så fint i sina stolar o svettades.. jag somnade lite då o då.. men jag hörde ändå lite av vad dom berättade.. hmm.. tror ju inte att det var nåt som var avsett för mina oskyldiga hundöron...

idag ska jag få träffa min kusse Zita.. det ska bli spännande.. hon är ju en schäfer..  o jag ska träffa Jonna oxå.. min darling Jonna..

men nu måste jag vila lite .. o sola..

ha en härlig sommardag alla.. o tänk på att dricka mycket..

Coky

den bliggande cockerpoon

 

 

pssssssst

Piff o Puff o Knoll o Tott!!! ha en mysig helg.. vi ska hålla kolla på allt som händer o sker.. hälsa mina fyrbenta vänner!!

Inga kommentarer: