Välkommen hit till min blogg -

fredag 12 juni 2009

hmm.. stackars studenterna

det regnar.. o då menar jag regnar.. inte några små härliga sommarstänk.. utan det vräker ner.. så mycket att jag inte ville gå ut i morse innan jag jagade iväg husse till jobbet. jag var inte nödig sa jag... o det var jag inte speciellt heller.. för jag tog med matte ut en sväng vid 11 tiden i går kväll.. matte var ändå vaken o o låg o soffan o spelade mafia wars inne på facebook.. o jag tyckte att hon behövde luftas lite innan hon kravlade i säng.. o till saken hör .. att just då var jag vansinnigt nödig......

matte o jag sov rätt länge.. ända till lite mer än nio.. hmm.. jaja.. det reganar juute som sagt.. o sedan behövde jag sova ut ordentligt för jag ska till min människosyrra o hennes kille i dag.. o då blir det WoW för hela slanten.. det är ett spel..  ett data spel.. jag fattar ingenting.. men.. man vet ju var man har dom ...

sedan ska jag spana in kattungarna.. men jag hoppas att inte Diablo är lite stickig som hon var sist.. där kan man prata om ett rivjärn... hmmmm.

matte o jag har skrivit brev till min syrra Maya som bor på gotland.. matte bad hennes husse att skicka foto... vi vill ju gärna se den lilla godsaken... jag vill minnas att alla mina syskon var jättesöta.. har sett dom på foto..

nu ska jag vila en stund sedan ska jag åka till Linda o Steen

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: